חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להרגיש בבית בבית האבות

רשת בתי אבות מטפלת עם הדיירים

קשיי המעבר למקום מגורים חדש

גם בגיל מבוגר ולמוד ניסיון, אין זה פשוט לעבור למקום מגורים חדש ולא מוכר. המעבר דורש אריזה של תכולת הדירה הישנה, ברירת החפצים והסתגלות למבנה החדר החדש. אנשים רבות העוברים לבית אבות זקוקים לתקופת הסתגלות מסוימת לאווירה, המיקום, הדיירים, הנהלים והצוות המטפל. במאמר הבא נפרט כיצד תוכלו לגרום ליקיריכם להרגיש בבית בבית האבות החדש.

איך להרגיש בבית בבית אבות

  • חפצים מוכרים ואהובים: העבירו יחד עם הדייר החדש בבית האבות גם את החפצים הישנים והמוכרים אשר ייחדו את דירתו וחדרו. שלבו בבחירה מזכרות שונות, בגדים אהובים וכלים הקשורים לתחביביו. העבירו חפצים אשר יהפכו את המגורים לנוחים יותר, כמו כוס תה אהובה, כלי ציור ומקל הליכה. הקפידו שלא להעמיס על חדר המגורים החדש בחפצים רבים מדי, אשר יקשו את המגורים בו ויגרמו לתחושת מחנק.
  • סיגול שגרה יומית: אחד המרכיבים החשובים ביותר באורח חיים מספק הינו השגרה היומית. המעבר למקום מגורים חדש דורש סיגול שגרה יומית חדשה, והדבר מצריך מעט מאמץ והמון נכונות לקחת חלק בשינוי. עזרו לקרובי משפחתכם לסגל לעצמם שגרה יומית חדשה, אשר תזכיר את שגרת יומם הקודמת אך תתאים למגורים בבית האבות.
  • ביקורים תכופים: הקפידו לבקר את קרוב משפחתכם במשכנו החדש לעתים קרובות. הביקורים התכופים יעשירו את שגרת יומו של הדייר ויעניקו לו את התמיכה לה הוא זקוק בתקופה זו של חייו. שאלו אותו על אופן ההתנהלות בבית האבות, וודאו כי הוא מרוצה משהותו במקום. בית אבות איכותי יעניק לדייר תחושה מכילה ואוהבת, והדבר יאפשר לו להסתגל למקום החדש ביתר קלות.

הפכו את השהייה בבית אבות לנוחה

בעת המעבר למקום החדש, ניתן להקל על הקשיים הרגשיים והפיזיים שעולים מן הסיטואציה. המקום ירגיש כמקום ביתי ומכיל יותר כאשר יהיו בו חפציו המוכרים והאהובים של הדייר, וכל האביזרים שנוחותו כרוכה בהם. בנוסף לכך, הקפידו לבקר את הדייר לעתים קרובות, וודאו כי הוא סיגל לעצמו שגרה יומית פעילה. אנו מאחלים לכם מעבר מוצלח ונעים!

השירותים שלנו

בית אבות ליצ'ק טיפול רפואי
אייקון בית אבות ליצ'ק
אייקון צוות רפואי בית אבות ליצ'ק
אייקון צוות תעסוקה ופנאי
אייקון צוות תעסוקה ופנאי

השירות הפרא – רפואי

מעטפת שירותים מקצועיים הכוללת: ריפוי בעיסוק, תזונאית קלינית, ייעוץ פסיכולוגי, פיזיותרפיה, הדרכה תעסוקתית וקלינאות תקשורת.

קרא עוד

אופן הטיפול

טיפול רפואי, השגחה צמודה בכל שעות היממה ותוכנית טיפול פרטנית המותאמת למצבו הרפואי של כל דייר.

קרא עוד

הצוות שלנו

צוות רב מקצועי ותיק, מיומן ומסור המכיר כל דייר ומשפחה באופן אישי ועושה את עבודתו באהבה, בסבלנות ובמסירות.

קרא עוד

תעסוקה ופנאי

מגוון פעילויות תעסוקה ופנאי לרבות חוגים, הרצאות, סרטים והצגות, משחקי חברה, פעילות גופנית, אירועים וטיולים.

קרא עוד

סביבה ומגורים

סביבה כפרית ירוקה ומוגנת הכולל מרחבים ציבוריים מרווחים ומטופחים וחדרים נוחים ובטוחים המצוידים בריהוט ואבזור מתקדם.

קרא עוד

מחלקות נוספות

בית אבות סיעודי

בית אבות סיעודי

המחלקה פועלת ברישיון משרד הבריאות ומיועדת למבוגרים הזקוקים לסיוע בביצוע פעולות יומיומיות. במחלקה מגוון רחב מאוד של שירותים מקצועיים וכן צוות מסור ומיומן המעניק לדיירים ומשפחותיהם יחס חם ואכפתי.

קרא עוד
בית אבות לעצמאיים

בית אבות לעצמאיים

המחלקה נמצאת בפיקוח משרד הרווחה ומיועדת לדיירים המעוניינים לשמור על סדר יום עצמאי, בחברת בני גילם, ובתוך מסגרת תומכת המספקת מגוון פעילויות פנאי, ארוחות ומגורים איכותיים והשגחה רפואית צמודה.

קרא עוד
אשת צוות עם דיירת בית אבות לתשושים

בית אבות לתשושים

המחלקה, בפיקוח משרד הרווחה, מיועדת למבוגרים הזקוקים לעזרה בחלק מפעולות היום יום, ורוצים ליהנות מאיכות חיים גבוהה, טיפול והשגחה רפואית, ארוחות מסודרות, מגורים נוחים ומגוון פעילויות חברה ופנאי.

קרא עוד
מחלקה לתשושי נפש

תשושי נפש

במחלקה, בפיקוח משרד הבריאות ומשרד הרווחה, מיועדת למבוגרים הסובלים מדמנציה וזקוקים להשגחה צמודה, סיוע בפעולות יום יומיות וסביבה חמה, מוגנת ותומכת המעניקה להם סדר יום פעיל ונוסכת בהם בטחון.

קרא עוד